Czym się zajmujemy

Firma Masterplus działa na polskim rynku od 2004 roku. Zajmujemy się globalną dystrybucją i logistyką akcesoriów samochodowych w Polsce, Europie Zachodniej i Wschodniej. Firma nasza prowadzi działalność w dwóch kanałach dystrybucji: hurtowym i detalicznym. Naszymi Klientami są sklepy, sieci handlowe, hurtownie motoryzacyjne, warsztaty samochodowe, myjnie samochodowe a także stacje benzynowe oraz firmy sektora państwowego. Dzięki bogatej ofercie, dopasowanej do wymagań Klienta, staliśmy się liderem w obsłudze przedsiębiorstw transportowych w Polsce i poza jej granicami.

Nasza działalność to:

1. Produkcja ściereczek i gąbek obszywanych irchą naturalną pod marką Premium Line.

2. Reprezentowanie marek BIOLINE oraz AIRFRESH na zasadach wyłączności w Wielkopolsce.

3. Reprezentowanie marki AUTOCHEME na zasadach wyłączności w Polsce.

4. Reprezentowanie marki WinterPro na zasadach wyłączności w Polsce.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów w 2015 roku został uruchomiony sklep internetowy dedykowany sprzedaży detalicznej. W sklepie internetowym dostępne są tylko wybrane produkty z całej naszej oferty, stanowiące nadwyżkę powstałą po sprzedaży hurtowej. Firmowy sklep internetowy dostępny jest pod adresem www.sklep.masterplus.com.pl

Oprócz tradycyjnej formy dystrybucji towarów oferujemy również nowoczesną formę współpracy pod nazwą Dropshipping.

Dropshipping to nowoczesna forma współpracy dedykowana głownie dla sklepów internetowych. Jest to model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na nas. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się tylko do zebrania zamówienia, przesyłania go do nas oraz wystawienia dokumentu sprzedaży Klientowi. Naszą rolą jest natomiast realizacja zamówienia w postaci wysyłki towaru do Państwa Klienta.

Ten model współpracy dedykowany jest przede wszystkim nowym sklepom, nie posiadającym kapitału oraz sklepom, posiadającym ograniczoną przestrzeń magazynową.

Do głównych zalet tego modelu należą:

  • brak konieczności ponoszenia ryzyka finansowego,
  • obniżenie kosztów prowadzenia sklepu,
  • zwiększenie atrakcyjności oferty cenowej poprzez brak kosztów wysyłki towaru do swojego magazynu,
  • możliwość testowania sprzedaży produktu bez konieczności jego kupowania i magazynowania,
  • szansa na poszerzenie swojej dotychczasowej oferty,
  • brak kosztów magazynowania i organizacji wysyłki towaru,
  • brak minimum logistycznego ( realizacja zamówień nawet od 1 sztuki).

Dodatkowym atutem jaki proponujemy to:

  • możliwość umieszczenia w paczce materiałów marketingowych z danymi sklepu, w którym Klient dokonał zakupu,
  • brak pobierania dodatkowych opłat z tytułu realizacji zamówienia.

Stale poszerzamy grono naszych stałych odbiorców. Jeśli chcieliby Państwo zostać naszym Dystrybutorem, zapraszamy do kontaktu.mapa-z-flagami-1

nasze-marki-2

Serdecznie zapraszamy do współpracy!